Четвер, 18.04.2024, 21:02
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Форма входа
Календарь новостей
«  Листопад 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Поиск
Друзья сайта

    Художні меблі від Зубрицьких Фан Сайт Skoda Auto  CarGid- Всеукраинский гид автопродаж. Автобазар Украины. Продажа б/у и новых автомобилей. Рекомендации по выбору авто Сайт твоего Автокомфорта! Автомобили, Автокаталог, Автодилеры, Тест-драйвы, Тюнинг Легкоспавные, литые и кованные диски TM ZoratWHEELS, Харьков, Украина http://skodo-vod.at.ua/

    Информеры

    Загрузка...

    Счетчики

    Статус ICQ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 94
Главная » 2008 » Листопад » 26 » Повна і офіційна історія марки Audi
Повна і офіційна історія марки Audi
23:33

14 листопада 1899 року Август Хорьх (1868-1951) заснував компанію A. Horch & Cie. у Еренфельдськом окрузі Колоньі.

Там же був розроблений перший автомобіль Хорьха, робота над яким була закінчена до початку 1901 р. У березні 1902 р. компанія перемістилася в Райхенбах в Саксонії, і була перетворена в акціонерне товариство 2 роками пізніше, що спричинило за собою подальшу зміну географічного розташування компанії. у 1904 р. компанія A. Horch & Cie. Motorwagen-Werke AG була заснована в Цвіккау.

   
Перший автомобіль Хорьха виїхав на дорогу в 1901 р. Цей автомобіль мав горизонтально розташований двигун потужністю близько 4-5 кінських сил. Для погашення вібрацій коленвала був створений додатковий невеликий поршень. Це нововведення Хорьх називав "ненаголошеним" двигуном. Ще одним нововведенням було використання картера із спеціальної латуні.

   
Після заснування компанії в Колоньі в 1899 р. і її подальшим переїздом в Райхенбах (Саксонія) в 1902 р., успіх автомобілів виробництва Августа Хорьха приводив до думки, що виробництво слід розширювати. За порадою своїх партнерів по бізнесу, Август Хорьх вирішив заснувати акціонерне суспільство. Були знайдені нові приміщення в Цвіккау. Виробництво автомобілів було почате в 1904 р.

   
у 1906 р. був випушен 'Sulmobil' - триколісний транспорт з мотоциклетним двигуном потужністю в 3,5 кінські сили. Проте це транспорт не користувався успіхом. Що, проте, не перешкодило випустити "Перший Оригінальний автомобіль з Некарсульма" з 4-циліндровим двигуном об'ємом в 1300 кубічних сантиметрів і потужністю в 10 кінських сил, який пішов в серію в тому ж році. 
   
У 1904 р. Йорген Ськафте Расмуссен заснував своє власне виробництво устаткування для котельних. У 1906 р. Расмуссен придбав текстильну фабрику в Шопау, Саксонія. Виробництво там було розпочате в 1907г. У перебігу першої світової війни Йорген Ськафте Расмуссен працював на транспорті, що приводиться в дію парою (“Dampfkraftwagen”), звідки і пішла надалі назва DKW.

   
У 1909 р. Август Хорьх покинув засновану ним компанію унаслідок розбіжності в поглядах з радою директорів A. Horch & Cie. Motorwagen-Werke AG. Незабаром, 16 липня 1909 р., Хорьх заснував іншу компанію в тому ж місті - Horch Automobil-Werke GMBH. Проте, після судових розглядів, Хорьх втратив право на використання в імені компанії власного прізвища. Вихід був знайдений: його прізвище в перекладі латінськія мовою звучало як AUDI. Нова назва компанії, Audiwerke GMBH, була зареєстрована 25 квітня 1910 р.

   
Перший автомобіль Wanderer з 4-циліндровим двигуном потужністю в 5-12 л/с був тестований в 1912 р. У серійне виробництво автомобіль був запущений в 1913 р. 
   
У той час Міжнародна Австрійська Альпійська Гонка була однією з найбільш відомих гонок. Август Хорьх взяв участь в цій гонці вперше в 1911 р. і відразу ж зайняв перше місце. Це спонукало його створити команду AUDI і виставити її на чемпіонат в 1912-1914 рр. Всі ці роки команда AUDI вигравала перше місце. Кубок Альпійських Гонок був вручений команді AUDI 27 червня 1914 р.
   
Праворульне управління пішло з часів коней і упряжок, коли візники сиділи справа по ходу руху. У вересні 1921 року компанія Audi стала першим німецьким автовиробником, яка запустила у виробництво автомобіль з лівим розташуванням рулюючи - Audi Type K. До кінця 20-х гг автомобілі з лівим розташуванням керма завоювали повсюдне визнання, як такі, які забезпечують велику обзорность з місця водія, і що дозволяють управляти автомобілем безпечніше. 
   
У 1922 компанія Zschopauer Motorenwerke почала виробництво мотоциклів власної розробки. Ці легкі мотоцикли мали 2-циліндрові двигуни потужністю 2,25 л/с, але володіли видатними на той час спортивними характеристиками. Перемога в гонці Berlin Avus в 1922 р., і потрійну перемогу команди DKW в німецькій автогонці ADAC в тому ж році, примусили людей робити висновки. Перший мотоцикл DKW був названий "Reichsfahrt". У наступні 6 років за компанією Zschopauer Motorenwerke/DKW закріпилося звання одного з самих большх в світі виробників мотоциклів.
   
У 1926 р. компанія Horchwerke AG презентувала миру Horch 303 Berlin. Це був перший в Германії 8-циліндровий автомобіль, який пішов в серійне виробництво. Двигун, сконструйований Полом Даймлером, мав об'єм в 3132 кубічних сантиметра і розвивав потужність в 60 л/с.

   
1928 р. Початок виробництва автомобілів DKW.
Нарешті Расмуссен дістав доступ до могутнього двигуна для автомобіля DKW (600 кубічних сантиметрів і 15 л/с) у формі 2-циліндрового мотоциклетного двигуна (1927). Автомобіль мав задньопривідну компоновку. Він проводився в берлінському окрузі Шпандау, починаючи з 1928 р.

Просмотров: 2611 | Добавил: audi-c4 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 1
1 Carli  
0
A preefct reply! Thanks for taking the trouble.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024